ژوئن28
0

چگونه میتوان شکستگی از کاشت ناخن جلوگیری کرد؟

خدمات ناخن, کاشت ناخن Share this post

دلایل مختلفی برای شکستن ناخن های مصنوعی وجود دارد که می تواند بسیار خسته کننده باشد. به خصوص اگر ناخن های مصنوعی جدید و چند روزه تان آسیب دیده باشد. به همین دلیل است که بهتر است شایع ترین دلایل این مشکل و همچنین راه های پیشگیری از آنها را بدانید. اگر قبلاً مشکل مشابهی داشته اید، این پست ممکن است برای شما نیز مفید باشد.

در مورد کاشت ناخن مصنوعی، دقت از سوی متخصص ناخن مهم است. یک کاشت ناخن ضعیف می تواند به راحتی با یک ضربه کوچک جدا شود. از طرفی احتیاط و استفاده صحیح از سوی شما نیز مهم است.

چرا ناخن های مصنوعی می شکنند؟

علل شکستن ناخن های مصنوعی

علل شایع شکسته شدن بیش از حد ناخن های مصنوعی عبارتند از: حذف مایع آماده سازی چربی زدا (پرایمر) و همچنین وضعیت ناخن های طبیعی قبل از کاشت. در مورد ناخن های نازک و ضعیف ممکن است مشکلاتی از نظر چسبندگی و ساختمان ناخن وجود داشته باشد و این خطر در هنگام کاشت ناخن بر روی ناخن های جویده شده نیز قابل توجه است.

چرا ناخن های مصنوعی کنده می شوند؟

آماده سازی نامناسب صدف ناخن یکی از شایع ترین علل است. قبل از ساختن ناخن مصنوعی، تمیز کردن ناخن های طبیعی از انواع کثیفی، چربی بسیار مهم است. بستر سازی مناسب و کامل برای کاشت ناخن بسیار مهم است. این روشن تنها راه کاشت ناخن محکم و بادوام است که کنده نمی شود.

شایع ترین علل کنده شدن کاشت ناخن

یکی دیگر از مشکلات بسیار رایجی که می تواند باعث کنده شدن کاشت ناخن شود، اختلاط نادرست مواد اولیه در کاشت های اکریلیک و ژله ای است.

علل رایج افتادن کاشت ناخن چیست؟

افتادن کاشت ناخن معمولاً در اثر هواگرفتن کاشت ناخن ایجاد می شود. هوادهی زمانی اتفاق می‌افتد که ناخن‌های مصنوعی در همه جای ناخن‌های طبیعی به‌خصوص در نزدیکی بستر ناخن به‌ درستی هواگیری نشده باشند. در این حالت مواد با کوتیکول یا پوست چسبنده تماس پیدا می کند و باعث هوادهی می شود.

دلایل افتادن ناخن مصنوعی چیست؟

هوادهی با آماده سازی کافی بستر ناخن مصنوعی و برداشتن کوتیکول ناخن (اگر ناخن مصنوعی روی پوست چسبانده نشود)، قابل اجتناب است.

ترمیم کاشت ناخن آسیب دیده

ترمیم کاشت ناخن آسیب دیده

اگر کاشت ناخن ساخته شده با اکریلیک یا ژل شما آسیب دیده یا شکسته است، امکان ترمیم آن وجود دارد. در این صورت می توان قسمت آسیب دیده را با کمک ابریشم یا فایبرگلاس بدون برداشتن ناخن مصنوعی ترمیم کرد.

ایا ناخن مصنوعی ترمیم میشود؟

در مقابل، ناخن های چسب زده (ناخن های مصنوعی) قابل ترمیم نیستند. در این صورت ناخن مصنوعی باید به صورت کامل برداشته شود و دوباره کار شود.

معایب کاشت ناخن ضخیم چیست؟

معایب کاشت ناخن ضخیم

یک اشتباهی که بیشتر ناخن کارهای مبتدی مرتکب میشوند زمانی است که تکنسین کاشت ناخن، کاشتی انجام میدهد که خیلی ضخیم است. این نه تنها اثر غیرطبیعی دارد، بلکه اگر با یک ضربه شکسته شود، سطح طبیعی ناخن نیز راحت تر آسیب می بیند.

کاشت ناخن برای ناخن های ضعیف

اگر یک متخصص ناخن حرفه ای با مواد اولیه مرغوب کار کند، می توان کاشت ناخن را روی انواع ناخن های نازک تر و ضعیف تر نیز انجام داد. برای ناخن های نازک و ضعیف، از متد اکریلیک و همچنین استفاده از ویتامین های تقویت کننده ناخن توصیه می شود. آنها صدف ناخن را قوی تر می کنند، بنابراین هیچ مشکلی برای کاشت ناخن تان و چسبندگی مواد کاشت ناخن وجود نخواهد داشت.

چگونه باید چسبندگی مواد کاشت ناخن زیاد کرد؟

چسبندگی مواد کاشت ناخن

مشکلات چسبندگی به خصوص در مورد ناخن های تکه تکه و ضعیف رخ می دهد. بستر سازی کامل صدف ناخن به منظور چسبیدن و ماندگاری ناخن مصنوعی بسیار مهم است. آلودگی های چرب و روغنی باید از سطح ناخن پاک شوند و استفاده از پرایمر ضروری است. پس از آن، ناخن را نباید با دست لمس کرد.

About the Author

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *