ژوئن17
0

کاشت ناخن در خانه برای خود و کودکان

سعادت آباد Share this post

کاشت ناخن مصنوعی (Artificial nails) یکی از محبوب ترین روش برای تست جذاب تر شدن ناخن هاست.اما اگر کاشت ناخن را دوست دارید یا اینکه نمیخواهید هزینه اضافی برای زیبایی ناخن هایتان بکنید در صورت داشتن امکانات میتوانید در منزل این کار را انجام دهید. هر گز محدودیت زمانی برای یاد گرفتن کاشت ناخن در منزل وجود ندارد و هر زمان و دوره ای میتوانید این حرفه را یاد بگیرید. قبل از شروع مطلب بهتر است بدانید اِکستِنشِن ناخن (به انگلیسی: Nail Extensions) اضافه کردن ناخن که ما به صورت عامیانه (کاشت ناخن) میگوییم. پس هر جا اکستنشن ناخن دیدید همان کاشت ناخن است.

اموزش کاشت ناخن در خانه بدون دستگاه

در صورت یادگیری این حرفه نمیتوانید این کار را در آرایشگاه انجام دهید چون به این کاشت ، کاشت ناخن موقت میگویند. برای فعالیت در یک آرایشگاه زنانه یا سالن کاشت ناخن نیاز به گذراندن دوره کاشت ناخن در یک آموزشگاه کاشت ناخن میباشید.

کاشت ناخن مصنوعی چیست؟

کاشت ناخن مصنوعی

اگر ناخن‌های کوچکی دارید که گزینه مناسبی برای طراحی ناخن مدرن نیستند، کاشت ناخن مصنوعی بهترین گزینه برای ناخن های شماست. این روش بهترین و آسان ترین و سریع ترین روش برای بلندتر کردن ناخن هایتان میباشد. شما می توانید آن را توسط یک متخصص ناخن انجام دهید یا آن را در خانه خودتان انجام دهید. اکستنشن ناخن سریعترین روش برای مانیکور های طولانی و زیبای ناخن هایتان است. اگر می خواهید اکستنشن ناخن را در خانه امتحان کنید، ما انواع مختلفی از اکستنشن ناخن را که باید در مورد آنها بدانید را فهرست می کنیم.

نحوه انجام کاشت ناخن در خانه – گام به گام

نحوه انجام کاشت ناخن در خانه

مواد لازم برای کاشت ناخن در خانه

برای انجام کاشت ناخن در خانه میتوانید آموزش زیر را دنبال کنید آموزش زیر همان کاشت ناخن موقت میباشد . برای انجام کاشت ناخن دائمی میتوانید به مرکز کاشت ناخن سایه در سعادت آباد مراجعه کنید و بهترین خدمات را با دیزاین های جدید دریافت کنید.

شما به لوازم و وسایل زیر نیاز دارید:

  • لاک ناخن
  • چسب ناخن
  • سوهان دستی یا برقی
  • بافر
  • فشار دهنده کوتیکول
  • نیپر کوتیکول
  • ناخن گیر
  • تیپ کاشت ناخن
  • لاک

مراحل انجام کاشت ناخن

کاشت ناخن در خانه با وسایل ساده بدون چسب

مرحله 1: قبل از شروع فرآیند کاشت، دست های خود را با آب و صابون بشویید تا ناخن های شما تمیز و عاری از کثیفی باشد. سپس با کمک استون، هرگونه لاک ناخن روی صدف ناخن هایتان را پاک کنید.

مرحله 2: از فشار دهنده کوتیکول برای عقب راندن کوتیکولها استفاده کنید. این کار فضای بیشتری برای قرار دادن ناخن مصنوعی در اختیار شما قرار می دهد.

مرحله 3: در مرحله بعد، بستر ناخن طبیعی خود را با سوهان نرمی صاف کنید. اینکار به پاک شدن چربی روی صدف و ایجاد زبری صدف ناخن و در نهایت به چسبندگی بهتر تیپ به صدف ناخن کمک میکند.

مرحله 4: اگر به طور طبیعی ناخن های بلندی دارید، باید هم قد و هم لبه های آنها را کوتاه کنید تا از چسبندگی بهتر ناخن های مصنوعی اطمینان حاصل کنید.

مرحله 5: اندازه تیپ مناسب را برای انگشتان خود انتخاب کنید. این یک نکته مهم است زیرا انتخاب اندازه نادرست تیپ ممکن است باعث شود مانیکور شما غیر طبیعی و ناهموار به نظر برسد. سعی کنید تیپی را انتخاب کنید که با منحنی صدف ناخن تان مطابقت داشته باشد. اگر نمیتوانید اندازه دقیق تیپ را انتخاب کنید سعی کنید نوک تیپ کمی پهنتر باشد چون نوک پهن را میتوانید نوک تیز یا باریک بکنید.

مرحله 6: در این مرحله تیپ ها را با چسب به ناخن هایتان بچسبانید. چسب را روی ناخن ها و همچنین روی قسمت های توخالی نوک صدف ناخن تان بمالید بعد تیپ را در روی چسب صدف ناخن گذاشته با دو تا انگشت خود فشار دهید تا حباب های هوا ما بین صدف و تیپ ایجاد نشود.

مرحله 7: به مدت 30 ثانیه کمی فشار وارد کنید تا ناخن های مصنوعی بستر ناخن طبیعی شما را بگیرند.

مرحله 8: در این مرحله هم ، از قیچی استفاده کنید تا به ناخن های خود طول دلخواه را بدهید. شما می توانید آن را به دلخواه شکل دهید.

مرحله 9: نوک و کناره های ناخن مصنوعی خود را به آرامی و با حوصله سوهان بزنید. با بافر از روی ناحیه ای که ناخن طبیعی به نوک مصنوعی می رسد سوهان زدن را شروع کنید. این کار به صاف شدن سطح و ظاهری طبیعی صدف ناخن تان کمک می کند. از سوهان کشیدن زیاد روی ناخن‌های طبیعی خودداری کنید زیرا می‌تواند به آنها آسیب برساند. فقط نوک تیپ را صاف کنید.

سوهان کشیدن کاشت ناخن
کاشت ناخن در خانه

مرحله 10: ناخن های خود را با استفاده از یک برس تمیز کنید و سپس لاک ناخن مورد نظر خود را بزنید.

کاشت ناخن موقت در خانه

رنگ لاک ناخن ژل براق به اندازه ای زیبا و اندازه کلاسیک است که ناخن های شما را شبیه سلبریتی ها می کند. این تنها چیزی است که برای زیبا نگه داشتن ناخن هایتان در 24*7 نیاز دارید.

سوالات متداول:

ماندگاری کاشت ناخن مصنوعی چقدر است؟

بسته به اینکه کارتان چقدر باشد- کاشت ناخن می تواند بین 3 هفته تا 4 هفته ماندگاری داشته باشد. همانطور که ناخن طبیعی شما شروع به رشد می کند، ممکن است متوجه شکافی بین کوتیکول و کاشت ناخن تان شوید این موقع است که باید ناخن های مصنوعی تان ریموو شوند.

کدام نوع کاشت ناخن بهتر است؟

وقتی صحبت از طول عمر می شود، کاشت ناخن ژل بهتر است. این کاشت می تواند بیش از سه هفته دوام بیاورند. از طرف دیگر کاشت های های اکریلیک بعد از سه هفته تا 4 هفته نیاز به برداشتن یا ترمیم مجدد دارند.

معایب کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن اگر به طور مکرر و نادرست انجام شود ممکن است به بستر ناخن طبیعی شما آسیب برساند. کاشت ناخن ضعیف و نادرست ممکن است رشد طبیعی ناخن را کمتر کند. پس از برداشتن کاشت ناخن، ناخن های خود را با محصولات مراقبت از ناخن درمان کنید. این کار به بازیابی دوباره سلامت ناخن های شما کمک می کند.

برای انجام اموزش و خدمات کاشت ناخن حرفه ای در سعادت اباد با مرکز ما تماس بگیرید.

مرکز  کاشت ناخن سایه:شهرک غرب – سعادت آباد
آدرس:سعادت آباد- صرافهای شمالی- خیابان نوزدهم شمالی- پلاک 0- واحد 0
☎️ تلفن ثابت :    0-۰۲۱  ::  0-۰۲۱ 
📱تلفن همراه :0
آموزش کاشت ناخن در خانه برای کودکان
آموزش کاشت ناخن مصنوعی رایگان

About the Author

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *