ژوئن16
0

معرفی انواع کاشت ناخن

سعادت آباد, کاشت ناخن Share this post

کاشت ناخن با پودر چیه؟

کاشت ناخن پودری یکی از روش‌هایی است که در آن از یک پودر فوق العاده نازک و ترکیبی از پلیمرها، رنگدانه‌ها و عوامل دیگر برای ساختن ناخن‌های مصنوعی استفاده می‌شود. در این فرآیند ابتدا ناخن طبیعی شما تمیز می‌شود و سپس یک لایه و پایه از پلاستیکی نازک روی آن قرار می‌گیرد. سپس پودر رنگی روی پایه پلاستیکی ریخته می‌شود و با استفاده از مایع آکریلیک، پودر به شکل سفت و سختی تبدیل می‌شود.

کاشت ناخن پودری به عنوان یک کاشت پرطرفدار در مرکز کاشت ناخن سعادت آباد میباشد که میتوانید با مراجعه با این مرکز بهترین خدمات ناخن را دریافت کنید.

کاشت ناخن با پودر به دلیل استحکام بالا و انجام انواع دیزاین ها و همچنین به دلیل سازگاری با اب و هوای گرم و خشک ایران یکی از پرطرفدارترین کاشت ها در ایران و در دنیا است.

کاشت ناخن با پودر

این نوع کاشت با استفاده از پودر و مایع اکریلیک انجام میشود. پودر کاشت ناخن انواع مختلفی دارد و میتوان کاشت های زیبایی با پودر انجام داد.

مزایای کاشت ناخن با پودر

این روش مزایای زیادی نسبت به روش‌های دیگر کاشت ناخن دارد. به عنوان مثال، ناخن‌های پودری با دوامی بیشتری نسبت به ناخن‌های ژلی دارند و همچنین ظاهری بسیار طبیعی‌تر دارند. همچنین، امکان ساخت ناخن‌های با طرح‌ها و شکل‌های مختلف نیز در این روش وجود دارد. با این حال، باید توجه داشت که کاشت ناخن پودری نیاز به تجربه و مهارت دارد و اگر به درستی انجام نشود، ممکن است به ناخن‌های شما صدمه‌برساند.

کاشت ناخن میکس چه کاشتی است؟

کاشت ناخن میکس

کاشت ناخن میکس همان کاشت ناخن با پودر است با این تفاوت که سطح این کاشت  با یک لایه ژل (تاپ شاین ژلیش ) پوشیده شده است و درخشندگی بالایی به کاشت میدهد ولی توجه کنید که این کاشت رنگ لاک های دیگر را به خود نمیگیرد .

کاشت ناخن میکس یا همان میکس ناخن، یک ترکیب از دو روش کاشت ناخن پودری و ژلی است. در این روش، ابتدا مانند روش کاشت ناخن ژلی، یک لایه از ژل روی ناخن طبیعی قرار داده می‌شود و سپس با استفاده از پودر ناخن، جلوی لایه ژلی را پوشش می‌دهیم. در نهایت، ناخن با استفاده از لامپ UV یا LED خشک می‌شود.

مزایای کاشت ناخن میکس

این روش، مزایایی از هر دو روش کاشت ناخن پودری و ژلی دارد. مانند کاشت ناخن پودری، ناخن‌های میکس دارای دوام بیشتری هستند و مانند کاشت ناخن ژلی، امکان ساخت ناخن با طرح و شکل مختلف وجود دارد. همچنین، ناخن‌های میکس با دوامی بیشتری نسبت به ناخن‌های ژلی و طبیعی‌تر از ناخن‌های پودری هستند. با این حال، همانند سایر روش‌های کاشت ناخن، انجام این روش نیز به تجربه و مهارت ناخن‌گری نیاز دارد.

کاشت ناخن بیبی بومر

کاشت ناخن بیبی بومر

کاشت ناخن بیبی بومر که به کاشت آمبره هم معروف است نوعی از کاشت ناخن پودری است. در این کاشت از دو رنگ پودری استفاده میشود که اصولا رنگ هلویی پایه کار است. تکنیک این کاشت به صورت سایه روشن است یعنی انتهای کاشت از طرف کوتیکول ناخن از رنگ تیره استفاده میشود و به سمت نوک ناخن رنگ مواد به سفیدی یا روشنی (حالت سایه روشن) میزند.

 کاشت ناخن فرمر چیست؟

کاشت ناخن فرمر

در این نوع کاشت ناخن از فرمر که یکی از ابزار های کاشت است استفاده میشود . استفاده از این ابزار را ناخن کار تشخیص میدهد ولی اگر ناخن شرایط زیر را داشته باشد از فرمر استفاده میشود:

ناخن هایی با صدف کوتاه، ناخن های خمیده، ناخن های نازک و آسیب دیده، ناخن شکسته، کاشت های شیشه ای

برای انجام کاشت های شیشه ای استفاده از فرمر ظاهر زیباتری نسبت به تیپ های شفاف به ناخن می دهد.

کاشت ناخن گریم را هم بشناسید

کاشت ناخن گریم

کاشت گریم یکی دیگر از جذاب ترین و زیبا ترین کاشت ها است .این کاشت  مناسب برای ناخن های پهن وکوتاه است . ترمیم این نوع کاشت بسیار راحت تر از کاشتهای دیگر است .

استحکام و ماندگاری بیشتری نسبت به بقیه کاشت ها دارد و ناخن کار باید از سرعت عمل بالا و کنترل مواد و استفاده از قلم مو های گرد برخوردار باشد. این کاشت نسبت به دیگرکاشتها هزینه بالاتری دارد .

کاشت ناخن گریم

کاشت گریم مدل های مختلفی دارد:

1-کاشت گریم ناخن فرنچ دائم
2-کاشت گریم استیند گلس
3-کاشت گریم فول گلس
4-کاشت گریم ماربل درای
5-کاشت گریم موزاییکی یا گلاشیر
6-کاشت گریم اج (edje)

About the Author

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *